Oldal nyomtatása pdf-ben

Üdvözlöm !

Konyveles Merlegkepes Szentes

Könyvelés Mérlegképes Könyvelőkkel
Chartered Accountant

Szeretné ha a fizetendő áfáról időben értesülne?

Szeretné ha a fizetendő számlákat előre tervezni?

Szeretné ha a fizetendő adókról időben értesülne?

mindezt rendszerben.

A cégnél keletkező-beérkező számlákat figyelemmel kísérem.
A hiányzó számlákra felhívom a figyelmét. Vevői által határidőben ki nem fizetett átutalásos számlák behajtásában közreműködöm. Bankszámlára érkezett utalásokat figyelemmel kísérem, azonosítom a kifizetett számlákat.

Nyugalmat és sok pénzt akar, akkor kérje visszahívásomat >>>

Nem egyezik a házipénztár? Nehéz pontosan vezetni?
Házipénztár vezetése akár webes felületen, könnyíti a pénztár vezetését.

Jó lenne tudni merre tart a cége?
Tájékoztatom a cége kulcsfontosságú adatairól Fizetendő Áfa, Pénztár egyenleg, Cége eredménye, Kintlévőségek (dátumokkal), stb.

Bér, a bér pótlékok, járulékok világa?
Bérszámfejtés tapasztalatom havi díjas bérszámfejtésben tökéletesítettem, precíz, pontos nyilvántartással.

Egyszerűséget szeretne, akkor kérje visszahívásomat >>>

Szenior könyvelő vagyok több mint 10 év teljeskörű könyvelési tapasztalattal (automatizálás, főkönyv, bérszámfejtés, vevő-számla,szállító-számla, bank, kintlévőség kezelés, mérleg, beszámolók, szabályzatok, teljeskörű bevallások,ANYK, AETR, stb.)

Nem találja a bizonylatokat, papírokat?

A keletkezett dokumentumokat (számlák, szerződések, nyilatkozatok) stb. digitálisan is tárolhatóak maximálisan az adatvédelmi szabályok betartásával így percek alatt vissza kereshetőek a szükséges dokumentumok. A könyvelési adatokat, dokumentumokat biztonságos helyre menthetők automatikus rendszerrel. Egyedi megoldásommal akár a telefonján is tudja tárolni minden dokumentum elektronikus másolatát és bármikor hozzáférhet.

Önjáró vállalkozást ajánlott önjáró könyveléssel kiegészíteni, hogy mindig pontos információkból dolgozhasson.

Önjáró könyvelést kíván, akkor klikk >>>

Például: Szállító számlák automatikus előfeldolgozása könyvelésre




Dokumentum feldolgozás minta. (videó Klikk)

Előnyök:

Azonnal kíván a dokumnetumokat, akkor kérje visszahívásomat >>>

Rendszer alakítok ki vállalkozásában!
A folyamatok optimalizálásban közösen gondolkozom Önnel, folyamat ábrákkal segítem Önt. Rendszerben gondolkodunk.

Átlátja a folyamatokat cégében!
Segítek, üzleti folyamat modellezéssel átláthatóvá teszem a folyamatokat cégében. Ipari szabvány szerint készítem el a döntéstámogató segítő folyamatábrákat, modelleket. BPMN 2.0 ipari szabvány ISO/IEC 19510:2013 alapján standard jelölésekkel. Mi az a BPMN? (videó Klikk)

Rendszert akar, akkor kérje visszahívásomat >>>

Érthető a beszámolót és mérleg készítek!
A beszámolókat, mérleget önállóan összeállítom, működő céget biztosítok Önnek ha szükséges könyvvizsgálóval precízen együtt működök, segítem munkáját.

TIPP, hogy nyeresége van-e?

Digitális adatok Részletesen kimutatom
mennyi nyeresége keletkezik a projekteken vagy a termékeken szolgáltatásokon

Később sem arra eszmélnek fel, hogy csak veszteséget hozott.

Ön utókalkulációt is kérhet Tőlem.

Csak nyereséget akar, akkor kérje visszahívásomat >>>

Nemzetközi ügyleteiben segíthetem Önt?

Kommunikáció képes angol nyelv tudással rendelkezem.

Közbeszerzésekben vesz részt?

Közbeszerzési referensi ismereteimmel segítem Önt a közbeszerzési jogszabályok “útvesztőiben”. Államilag elismert bizonyítvánnyal rendelkező közbeszerzési referens vagyok.

Hogyan? Folyamatosan képezem magamat, aktívan figyelem az internetes szakmai fórumokat, levelezőlistákat, szakmai blogokat. Mi történik ha nem tudok válaszolni, segíteni? Megtalálom a választ Önek.

Mit tudok ajánlani? Hetente/havonta x egésznap segítem a munkáját személyesen. Folyamatosan elérhető vagyok több csatornán keresztül Telefon, Email, Facebook, Google Duo, WeChat. Természetesen ez változhat – változik a két fél megállapodása alapján.

Helyszíni könyvelés és bérszámfejtés

Hogy pontosan mit is jelent a gyakorlatban?

A kihelyezett könyvelő heti rendszerességgel megjelenik az Ön telephelyén és elvégzi a könyvelési, bérszámfejtési munkákat. Mikor érdemes ezt csinálni? Nagyobb bizonylatszám vagy az adatbiztonság miatt a bizonylatokat nem akarják külső helyszínen tárolni. Több információ és a helyszíni konzultáció is lehetséges az emeltszintű helyszíni szolgáltatással. A helyszíni könyvelés a külső és belső könyvelő előnyeit emeli ki. Szabadság esetleges megbetegedés nem hátráltatja a könyvelést. A kihelyezett könyvelőt a háttér könyvelőiroda összes szakmai tudása támogatja. Nem szükséges a munkatársak tovább képzéséről gondoskodni. A belső könyvelő munkatárs költségei nem terhelik a megbízót. A külső dedikált könyvelő egy notebookkal dolgozik, csak egy íróasztalra és internetre van szükség. Szoftvert általában a könyvelés biztosítja de igény esetén megoldható a meglépvő termelés irányítási rendszerhez kapcsolódó belső szoftver használata is. Az adatok mentése 24 óránként történik, így kízárt az adat vesztés lehetősége. Mi van ha szükség van adatokra akkor amikor nincs ott a könyvelő? Kihelyezett terminálon a könyvelést az illetékesek bármikor megnézhetik adatokat kérhetnek le belőle. A bizonylatok eredeti példányai helyben rendelkezésre állnak, ha a ügyviteli rendszer szervezés is kapcsolódik a munkához tehát a bizonylatokat elektronikusan is tárolják akkor az illetékes kollégáknak azonnal rendelkezésre állnak megtalálják. Ön közvetlen kapcsolatot tud tartani kihelyezett dedikált könyvelővel, aki akár a pénzügyi folyamatokat is tudja kezelni.A munkajogi kötelezettségek nem Önnél merülnek fel. Munkaügyi kérdésekben és munkaügyi papírok kezelésében is segítünk. A könyvvizsgálat ideje csökkenthető, a könyvvizsgálónak elektronikus úton tudjuk az adatokat megadni. Emelt szintű szolgáltatásokat nyújtok igényes vállalkozóknak.

Több információ a helyszíni könyvelésről >>>

Nagy tapasztalata a egyszemélyes könyvelőnek, de egy csoportban a több területről származó tapasztalatok kiegészítik egymást. Nálam megtalál több éves mérlegképes könyvelői és webes szolgáltatói gyakorlatot, ügyvitelszervezési és automatizálási tapasztalatokat.

TIPP, hogy tudja mikor jönnek a bevételek!

A hagyományos könyvelésnél a könyvelő szól, mikor mit kell utalni. Ezzel szemben ebben a rendszerben akár azonnal belenézhetnek a könyvelésbe, és vezetői információkhoz juthatnak. Megtervezhetik kiadásaikat, ha látják, várhatóan mikor jönnek be a bevételek.

Mi vagy Ki a robotkönyvelő?

A robotizált könyvelő inkább a szoftver robotokkal végzett folyamat automatizálás. Hogyan kell elképzelni? Mini cél szofver leutánozza az emberi mozdulatokat körülbelül bár ennél bonyolultabb. Olyan mint az excell makro csak szoftverek között és böngészőben stb. is tud dolgozni. Előnyök? Megkönnyítheti az adatok kézi másolását és beillesztését a különböző alkalmazások között. A szoftverrobot pl. három alkalmazás számára meg tudja mondani, hogy mit kell tennie. A szoftver robot önmagában nem varázslatos dolog de könyvelési folyamatok szabványosításával, mielőtt végrehajtaná, akkor a szoftverrobot jó eredményeket hozhat, 3-6 hónap alatt. A szoftverrobotok mikro-feladatokon dolgoznak.

Több információ a szoftverrobotokról >>>

Mi történik ha a számláján állandóan bőséges pénz van?

Nincs szükség fekete bevételre stb. , nincs gyomorideg egy NAV levél láttán
Könyvelés Szentes Mérlegképes

Nyugalmat akar, akkor kérje visszahívásomat >>>


    Telefonszám (pl.0036301234567) (*)

    A telefonszámot másnak Nem adom át.

    Biztonsági kód >>>
    captcha

    Kérlek ird ide a fenti számokat/betűket:


    vagy keressen MOST +36-30-9-6600-10 vagy +36-1-6333-173 beszéljünk az Ön problémájáról, miben segíthetek üzletileg?
    Email:
    Iroda I: Budapest Lehel u.

    Budapesti ügyfeleknek sem kell nélkülözni a személyes találkozásokat, mert tudunk találkozni akár az ügyfél saját budapesti telephelyén.
    Iroda II: Szentes Dr. Uhlár István u. (Dél-Kelet Magyarország)


    Helyileg hol segítek innovatív cégeknek?

    Olyan cégek megbízható partnere vagyok, akik fejlődésüket hosszútávon akarják megőrizni mindezt fejlett szakértői támogatás segítségével, a szoftver csak szakértelemmel tud kiemelkedő eredményeket produkálni.

    A pénzügyek? Mennyibe kerül?
    Gyakran találkozom a következő igénnyel mennyi lesz a díj?, amit teljesen megértek de alapvető információk nélkül nem tudom megtenni. A döntéshozóktól (cégvezető, ügyvezető, igazgató stb.) a kérek egy előzetes ~ 30 perces telefonos beszélgetést. Ennek kettős előnye van, kiderül ha nem olyan embert keresnek mint én, így nem használunk el feleslegesen munkaidőt és pénzt.

    Azt előzetesen mondhatom hogy a munka ellentételezése alapvetően függ az elvárt teljesítménytől (pl teljeskörű könyvelés vagy részleges). A telefonos beszélgetés alkalmával lehetőségem nyílik tájékozódni, így később nyilatkozni tudok nagy pontossággal.

    Helyszini könyvelés részletesebben!

    A könyvelés kötelezettségét a vállalkozás többféleképpen tudja megoldani. Fel tud venni egy saját könyvelőt vagy könyvelő iroda szolgáltatásait veszi igénybe. A könyvelő iroda által nyújtott szolgáltatás egy speciális formája a helyszíneni könyvelés mely kihelyezett könyvelővel történik.

    Miért előnyös a helyszíni könyvelés? Miért hasznos, ha Önnél végezzük el a könyvelést?

    Helyszini Konyveles

    Helyszini Konyveles

    A segítő könyvelő a helyszínen a megbízó rendelkezésére siet. Sok időt és szervezést lehet meg spórolni. Nem kell egyeztetni időpontokat, nem kell találkozókra sietni. A könyvelő rugalmasan tud szolgáltatni ott van bármilyen ügyben is van szükség a segítségére. A könyvelővel közvetlen kapcsolatot tud kialakítani, hatékonyabb lehet a könyvelő-ügyfél közötti információ csere. Személyesen, közvetlenül intézheti kérdéseit, észrevételeit, folyamatosan tud tájékozódni a cég pénzügyi helyzetéről. A helyszíni könyvelés során felmerülő kérdésekre azonnal megadhatja Ön vagy kollégája, így hatékonyabb és gyorsabb a pontos és jó minőségű munka. A vállalkozásnak nem kell munkavállalót felvenni mégis ki tudja használni egy szakember tudását. A helyszíni könyvelésnél a könyvelővel történő kommunikáció gyorsabb, egyszerűb. A cég könyveléssel kapcsolatos iratai telephelyen belül maradnak, nem kerülnek illetéktelen személyekhez és nem is kell a továbbításukkal, szállításukkal foglalkozni. Sokkal gyorsabban és gördülékenyebben halad a könyvelés. A kihelyezett könyvelésnél a szakmai tudást komplett könyvelőirodai csapat támogatja. A jogtiszta szoftvereket és munkavégzéshez szükséges számítástechnikai eszközöket mi biztosítjuk. A cégek irányításához megfelelő információra van szükség ezért a helyszíni könyvelésnél a cég tevékenységére egyedileg kialakított főkönyvi rendszerrel dolgozunk, különböző lekérdezésekkel és nyilvántartásokkal.

    Mi szívesen elmegyünk az Ön irodájába…

    Az ügyfél-könyvelő kommunikációban zavartalan az együttműködés. Amennyiben Önök a szolgáltatási területünkön vannak, szívesen megyünk és dolgozunk a cég irodájában. A dokumentumokat nem kell másolgatni, nem vesznek el. A könyvelő szoftver távollétünkben is elérhető Önnek, tájékozódhat saját könyveléséről például aktuális vevő-szállító lista, segítünk a házi pénztár vezetésében. tanácsokat adunk “bolond biztos” számlázási rendszer kialakítására. Lehetőség van az Önök által vásárolt szoftvert,ERP-t stb. használjuk, illetve az Önök számítástechnikai eszközeit. Minden kérés megoldható.

    Magasan képzett munkatársak egy komplett könyvviteli osztály munkáját válthatja ki. Az iratok és bizonylatok a helyszínen maradnak eredetiben. Munkánk során nem egységes főkönyvi sémát használunk, hanem cégekre szabjuk azt. A főkönyvi felbontást, analitikákat kialakíthatjuk pályázati előírás vagy tulajdonosi elvárásoknak. Angol és német nyelven is tudunk beszámolót, mérleget készíteni. Szeretné tudni, hogy projektjei nyereségesek vagy veszteégesek? Munkaszámos könyvelésnél a bevételek és költségeket adott projektszámra könyveljük.

    Egyik feladatot a másik után végez és semmi szabadidő nem marad önmagára, a szeretteire?
    Kevés profitot hoz a vállalkozássa, ellenben a fizetett munkatársa több pénzt visz haza a hónap végén?

    Segítünk, kérje visszahívásomat >>>

    Garanciáim 6 pontban!

    Gyorsaságom garanciája
    Definiált online határidő rendszerrel és online Ügyfélkapu rendszerrel rendelkezem.
    Szaktudásom garanciája.
    A legjobb szaktudásom szerint végzem munkámat, szakmailag folyamatosan képzem magamat.
    Precizitásom garanciája.
    A jogszabályoknak megfelelően tárolom és könyvelem a bizonylatokat. Bevallásokat határidőben beküldöm. Fizetési kötelezettségekről időben tájékoztatom.
    Odafigyelésem garanciája.
    Személyes odafigyeléssel rendszeres számviteli tanácsadóként is számíthat rám.
    Naprakészségem garanciája.
    Lehetőségekhez képest folyamatosan figyelemmel kísérem a jogszabályi módosulásokat.
    Optimalizálásom garanciája.
    A legjobb megoldásokat kutatom, a bevétel minél nagyobb része maradjon annál aki megdolgozott érte.

    Adótanácsadás, adóoptimalizálás?

    Ön a lehető legkevesebb adót-járulékot fizesse, csak annyit, amennyi éppen szükséges.

    Bérszámfejtés, járulékok?
    Munkavállalók (fő- és mellékfoglalkozású tagok, munkaviszonyban foglalkoztatottak), egyszerűsített munkavállalók bejelentése, munkabérek, egyéb kifizetések számfejtése a bizonylatok alapján (munkaszerződés, létszámjelentés, szabadságengedély stb.),béren kívüli juttatások számfejtése, bérjegyzék, szabadság nyilvántartás, a havi adó-és járulékfizetési kötelezettségek írásban, munkavállalók kiléptetésével kapcsolatos feladatok elvéhgzése, NAV felé történő bejelentése, elektronikus ügyintézés.

    Csak nyereséget akar, akkor kérje visszahívásomat >>>

    Egyszerű de nagyszerű dokumentum szervezés!

    Az információ kora magával hozza a dokumentáció korát. A dokumentumok jelenleg a szakmai élet szerves részét képezik. Fejlődni akaró vállalkozás, amely papírmunkával foglalkozik, folyamatos dokumentumkezelési munkafolyamatot igényel.

    A PDF fájlok kényelmesek a nagy mennyiségű adat / információ megosztására és tárolására. De a PDF fájlnevek nem szabványosítottak.

    A vállalkozásoknál a nagyszámú PDF fájl megszervezéséhez és azonosításához az adatbázisokban rengeteg munkát igényel persze ha végzik ezt a tevékenységet. A fájlneveknek gyakran semmi közük a dokumentum alapjául szolgáló tartalmához. Nem ritka, hogy a cégek olyan PDF-dokumentumokat kapnak, amelyek a fájlnévre vonatkozó értelmetlen karakterekkel rendelkeznek. Például a vállakozások gyakran számlákat kapnak PDF fájlként. A szolgáltatók különböző fájlnevezési megoldásokat és számlázási formátumokat követnek.

    A szabványosított fájlnevezési protokoll könnyebbé tenné az életet – pl. “dátum_szállító_érték”. Az ebben a formátumban szervezett számlák azonosítása sokkal kényelmesebb és praktikusabb lenne. De ez esélytelen elvárni szolgáltatóktól vagy más cégektől, hogy tartsák be a külön egyezményekben, mint a „PDF elnevezése fájlok tartalma alapján” az egyes dokumentumokat. Minden gyakorlati megoldásra, lehetnek saját szabályaik. A cégeknek kézzel kell átnevezniük a PDF fájlokat. Rendkívül időigényes, hibás és nem hatékony folyamat.

    Van-e hatékony / automatizált módja a PDF nevének átszervezésére a tartalom vagy metaadatok alapján?
    Sajnos Magyarországon a metaadatokra nem lehet hagyatkozni vagy van vagy nincs, továbbá a tartalom automatikus olvashatóságára sem.

    Az általam leírtak elegáns megoldást jelenthetnek a PDF fájlok átnevezésére a tartalom alapján.
    Nagyban csökkentve a hibázás lehetőségeket.

    Így néz ki a munkafolyamat:
    Fájlok hozzáadása egy mappához a felhasználó számítógépén
    A rendszer időnként áthelyezi a feldolgozóba a fájlt a dokumentumból származó információk kivonásához.
    Mivel nem minden pdf file tartalma olvasható géppel (pl ha képként szkennelték) ezért gyakorlatban inkább ajánlotta kézi átnevezés segéd felhő szoftverrel.
    A fájl továbbításra kerül Google Drive mappába átnevezett formában.
    A drive mappából áthelyezésre kerül a végleges tárolási helyre.
    Az illetékesek eszközeire pl. telefon, számítógép, tablet stb.) átmásolásra kerülnek a filok.

    Félautomatizált munkafolyamat mely átnevezi PDF fájlokat tartalom szerint Magyar viszonylatban a dokumnetumok teljes OCR-zése tehát optikai felismerése véleményem szerint irreálisan nagy munkát igényel tekintettel a magyar nyelvben szereplő speciális karakterekre Ő és Ű. Továbbá állandó munkát igényel az algoritmusok állandó fejlesztése melyek felismerik a változó dokumentumok felismerését adatok kinyerését, erre vannak professzionális szolgáltatók persze nem ingyen.

    Az egyszerűsített rendszerben a feldolgozás kézileg történik, de mivel a fájl neve alapján kereshető dokumentumokat hozunk létre így emberi szem számára is azonnal értelmezhető.
    A visszakeresés a windows beépített szolgáltatásával megoldható (vagy más operációs rendszer) alap keresési funkciójával, így nincs szükség további szoftverek telepítésére.

    Előnyök:
    A vállalat és alkalmazottai termelékenysége, jövedelmezősége a dokumentumok módszeres kezelésén is múlik. Ez lehetővé teszi a könnyű hozzáférést, feldolgozást és archiválást. A dokumentumkezelés előnyei a következők lehetnek:

    Biztonság: A dokumentumok digitális másolatát több helyen tárolva magas színtű védelem biztosítható akár elemi károkkal akár emberi károkkal szemben

    Tárolás: A dokumentumok kezelése magában foglalja az összes dokumentum archiválását és tárolását a későbbiekben könnyen hozzáférhető módon. Ez különösen fontos a pénzügyi dokumentáció, az adózás és a később felmerülő problémák megoldása szempontjából.

    Könnyű hozzáférés: A címkék és az iratkezelő rendszerek lehetővé teszik jobb és logikusabb hozzáférését a dokumentumokhoz. A dokumentumok keresésével elpazarolt idő felhasználható a teljesítményük javítására.

    Megfelelés: A dokumentumok módszeres szervezése segíthet az előírások betartásában a cégnél és törvényi előírásoknál is.

    Nincs szükség a dokumentumokra papír formában (a vállalkozásnak kell őriznie), a beszkennelt számlaképekkel dolgozunk.

    Egyszerű de nagyszerű dokumentum kezelés (videó) KLIKK IDE! (forrás: saját)

    Kézi dokumentumkezelés

    Ez magában foglalja a fizikai papíralapú dokumentumok fájlokba, mappákba és fiókokba való beillesztését. Míg a papíralapú dokumentációt számos vállakozásban továbbra is használják mivel a magyar törvények előírják a dokumentum tárolás szabályait.

    A teljesen papíralapú dokumentum kezelés hátrányai:

    Időveszteség: a dokumentum fizikai megkeresése és beszerzése előtt több emberi beavatkozás, például kérés kiadása, jóváhagyás stb. Egy felmérés kimutatta, hogy egy csak papír alapon működő irodában minden alkalmazott átlagosan napi 1,6 órát tölt el a papíralapú dokumentumokból jelentések készítésével, amellett, hogy hetente 6 órát tölt dokumentumok keresésével.

    Megnövekedett költségek, mivel további személyzetre van szükség a dokumentumok kezeléséhez.

    Megnövekedett költségek a papír tárolásához szükséges infrastruktúra miatt.

    Dokumentumok elvesztése a bejelentési helyszín és a kérelmező részleg közötti áthaladás során: Kutatások szerint a vállalkozásokban kezelt összes papír 15% -a elveszik az átvitel vagy a tárolás során, és az összes alkalmazott idejének 30% -a az elveszett dokumentumok keresésével telik. A dokumentumvesztéshez büntetések is kapcsolódhatnak.

    Kommunikációs hibák, amelyek több idő- és pénzveszteséghez vezethetnek.

    Papír halmok rendezetlensége..

    Más megoldások az általam felfedezettek:

    Evermap Asztali program telepíteni, tanítani kell, egyszerű szabályok csak.
    Nanonets Felhő program, több szolgáltatón keresztül, öntanuló nem ismert algoritmusokkal, tanítani kell drága előfizetés.
    Billcity Előző magyar megfelelője inkább könyvelőirodáknak, ellenőrizni kel az adatokat kézileg, drága speciális szkenner.
    Irislink Mint az én általam ajánlott rendszer (szkennelés-fájl név meghatározás-szétosztás) csak asztali szoftver, erős gép kell hozzá.
    DropIt Asztali program, tanitani kell, ingyenes, csak annak a gépén működik aki betanította, adatvesztés lehetősége.

    Más:
    Satffindustry Javaslat file nevek formátumára.

    Mások javaslatai (angolul):
    Gyakorlati tapasztalatok alapján kisebb cégeknél
    Könyvelői fórumon beszélgetés a legjobb fájl név praktikákról táblázat kezelőben
    Másik példa fájl név megegyezésre
    Könyvelő irodában használt fájl név rendszer
    USA könyvelői tanács fájl nevek kialakítására
    Fájl név szabályzat a gyakorlatban.
    Tudományos alapon a fájl átnevezés gyakorlati hasznairól

    Leltározás az Y generációval precízen a XXI. században!

    XXI. századi leltározás. Könnyen … pontosan … Kisvállalkozásoknak elérhetően.Nagy mennyíségű terméknél pl. élelmiszer boltok stb. gondot okozhat az éves #leltár elkészítése pl. munkaerő hiány, még a nagy áruház láncoknál is külön embereket veszenek fel a leltározás elvégzésére vagy/és bezárnak arra az időre. Tudod ismered, nem kell magyaráznom. Ebben akarok segíteni neked.
    Hogyan?

      1. Alapadatokat létre kell hozni egy táblázatkezelőben (pl excell, openoffice stb), vagy vásárolni kell
        • 2 oszlop azaz | vonalkod | a vonalkodnak megfelelő termék neve |
      2. Be kell olvastatni mint alapadat az okos telefonon futó aplikációval mely ingyenes.
        • szükséges hozzá egy adapter, és egy USB-s vonalkód olvasó.
      3. Így tudsz vele dolgozni mint az alábbi videón >>VIDEÓ klikk ide !!!<<
      4. A munkádat naponta vagy sűrübben mentsd el, ha a dolgozóid csinálják akkor is.
      5. Két verzió van adódhat elő:
        1. Te dolgozol csak, akkor ennyi a megkapott adatokból a táblázatkezelőben elkészatheted a #leltártívet.
        2. Munkatársaid végzik a munkát akkor a rész #leltárakat össze kell illeszteni (migrálni), pl. Juci néni , Jani bácsi , Piroska, stb is készít egy-egy rész leltár felvételt akkor ez akkor lesz teljes ha valahogyan egy nagy adatbázisba kerülnek. Ezt én tudom Neked biztosítani egy mysql-php feldolgozó egységgel. (ehhez nekem is programozni kell) Ehhez szükségesek a rész leltár felvételi adatok, plusz egy táblázat melyben |vonalkód| ár| információ van így egy online táblázatkezelőre kapod meg az nyers leltárfelvételi ívet (google dokumentumok) amit azután letölthetsz, formázhatszt stb.
          • vagy excellben makrókkal zsonglőrködsz, de ehhez nem értek, és segítségem sincs hozzá.
    1. Jogszabályi háttér
      • A leltár fogalmát a számviteli törvény nem tartalmazza csak a kötelezettséget rá.
        • Ebből az következik, hogy úgy csinálod ahogy tudod csak a valóságnak megfeleljen.
      • A #könyvelés és az analitikus #nyilvántartások közti egyeztetést el kell végezni a mérleg fordulónapjával. A leltár történhet mennyiségi felvétellel (mérés, számlálás) és egyeztetéssel, attól függően, hogy évközben mit csináltál pl. real-time leltárral dolgozol akkor csak egyeztetni kell.
      • Leltár készítési szabályzatodnak cégeknél lenni kell, tartalma mikor, ki, mit stb… nem a hossza a lényeg.
      • Leltár ellenőrzés nagyobb cégeknél akik folyamosan vezetik a leltárt szúrópróbaszerűen ellenőriznek.
      • A leltárt 8 évig kell megőrizni olvasható formátumban és annak az alapbizonylatait (az adatokat).
    Impresszum Adatvédelem AFSZ

    A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás