Nem igazán tudnak és nem is akarnak foglalkozni a folyamatos vevőszerzéssel mind a régi mind a teljesen új vevők körében. Meghallgatnak szakértőket. “Ezt csináld, azt csináld és akkor garantált a siker!” és mi történik: Semmi. mert minden egyéb napi gondokkal vagy Te is elfoglalva. Legyen egy felelős, legyen valaki, aki megcsinál mindent. Dumálni én is tudok. De én meg tudom írnia a szöveget, meg tudom csinálni a videót, tudom programozni a szoftvert, megcsinálom Neked az automatizálást.
Tele van a hócipőm már ezzel a nyamvadt marketinggel!
Baromira nem kívánok ezzel foglalkozni!
Gondolod:Én ezt akarom a többi nem érdekel.
Mert a vevőket szerezni nagyon drága dolog, főleg Új vevőket. Sok mindent próbáltál már Te is –sok pénzt “bele öltél” – de semmi érdemleges nem történt. Nincs olyan alkalmazottad aki polihisztor tudással rendelkezik: profin kezeli a közösségi oldalakat (facebook stb.), statisztikai szoftvereket magas fokon ismeri, hírdetési rendszereket úgy ismeri,hogy olcsón hirdess, hűségprogram rendszert tud menedzselni programozni, html és/vagy php programozási ismeretekkel rendelkezik, grafikus végzettségel vagy ismerettel van ellátva a szórólapokhoz, stb… Vagy van ilyened?
Mi lehet a megoldás? Van-e? Igen van.Norbert vagyok, fáradthatatlan, virtuális munkatársakat képezek sikeres vállalkozóknak.. Olyan system kell Neked ami folyamatosan szállítja a megrendeléseket, kommunikál a vevőkkel, automatikusan értesíti őket, folyamatosan Új vevők után kutatt, a vevőknek azt ajánlja amit Ő a legjobban szeretne, visszajelzéseket kér tőle, ajánlásokat kér a Te cégednek, az ajánlatodat a lehető legjobban a vendégedre szabja Neked csak az elkészítéssel és a kiszállítással kell foglalkoznod. (Na jó, ez meg valósítható ugyan de csak bizonyos termékek szolgáltatások esetében.)
A jövőt az ügyfél ügyfélközpontú vállakozások az ügyfélkapcsolatú kereskedelmi vállalkozások jelentik tehát mindenki aki ügyfelekkel kapcsolatban áll. Ez nem újdonság. Ezt mindenki évek óta hirdeti: a visszatérő vevő a fő-erőssége a vállalkozásoknak a hűség rendszerek (videó Help Klikk) nélkül nem tud lépést tartani hosszú távon a konkurenciával.
Az vevők leginkább bizalomból vásárolnak Nálad az ügyfelek bizalmát pedig ajánlásokkal lehet a legkönnyebben elérni. Kérjél ajánlásokat véleményeket az ügyfeleidtől, ha ezt automatán akarod megtenni akkor hűség rendszere van szükséged.
Mobilra optimalizált megrendelő oldalakra, értékesítő weblapokra van szükség. Miért, mert az ügyfelek egyre többet használják a mobil eszközeiket, általában telefonjukat. A telefonon informálódnak és ezzel együtt a telefonon keresztül rendelnek meg szolgáltatásokat termékeket. Az igazság az, hogy ez nem minden tevékenységre igaz, pl nagy értékű műszaki termékeknél akár évekig kell a kapcsolatot tartani a leendő vevőkkel.
A vásárlók megrendelők hetven-kilencven százaléka elhagyja a megrendelő oldalt mielőtt véglegesítené a megrendelését. Neked nagyon kell figyelned arra, hogy a drága pénzért megszerzett érdeklődőket ne engedd el megrendelés nélkül. Kettő darab megoldása lehetséges a problémának, vagy a kitöltött megrendelőoldal információi alapján küldesz egy udvarias levelet, hogy véglegesítse a megrendelését (vagy felhívod telefonon és még mást is eladsz neki) vagy a másik ha érzékeled hogy el akarja hagyni az oldaladat egy pop-up ablakban el tudod kérni például az email címet amivel tovább kapcsolatban tudsz maradni vele.
Finoman elegáns ügyfélszolgálat nagyon fontos az ügyfeleknek az ügyfelek 70-80 százaléka annál a vállalkozásnál költi el a pénzét, amelyik figyelmesen kiszolgálja őt. (videó Help Klikk) Természetesen tudom Te mindent megteszel ebben az ügyben, de például tud-e kérdezni a potenciális vásárló vagy a telefonos megrendeléssel foglalkozó munkatársaidat oktatod-e folyamatosan az ügyfél kiszolgálásra. Ha nem oktatod őket akkor pénzt veszítesz.
És végül de nem utolsó sorban az aranyszabály: Egy új ügyfél megszerzése 7-szer 8-szor többe kerül mintha folyamatosan tartanád kapcsolatot a meglévő ügyfelekkel. Tudom ez nem könnyű de ezért vannak az automatizálási lehetőségek. Az állandó pozitív tapasztalatok alapján az ügyfél hűséges lesz hozzád. Informáld ügyfeleidet és sok pénzt keresel.
Az ügyfelek megtartása kritikus, “állati” drága új ügyfeleket szerezni újból és újból …. mindenkire emlékezni mit mondott miben egyeztünk meg, mikor kell hívni, mikor van találkozó, kik dolgoznak cégnél, milyen leveleket küldtem neki….stb.
(Még nekem is aki minden nap ezt csinálja)
CRM/ERP rendszert (videó Help Klikk) használok én is nagyban megkönnyíti a munkámat, sok fajta van nekem a biztonság és a minden honnan elérhetőség a fő szempont ezért szerveren saját CRM programot használok.
Nem árulok “zsákba macskát”:
A rendszert én építem meg, közösen tervezzük, dolgozom vele Neked csak a termékeddel/szolgáltatásoddal kell foglalkoznod!
Már csak néhány hét választ el attól, hogy megtapasztald, hogy milyen döbbenetes eredményt tud hozni egy intelligens rendszer!
Miután az űrlapot kitöltötted és elküldted, kapsz egy visszaigazoló e-mailt,közben egy másik oldal nyílik meg melyen egyéb információkat kérnék Tőled. Kérlek töltsd ki.
Ha problémád akad a küldéssel hívj +36-1-6333-173
Hungary 6600 Szentes
Ha bármilyen hibát észlelsz, vagy bármilyen kérdésed van írj.
Örömmel segítségedre leszek. eMail: Katt ide
A szervert egy profi rendszer felügyeli 24 órában.
Ennek ellenére, előfordulhat, hogy valami miatt nem kapod meg a visszaigazoló emailt. (elsőre keresd a spam mappában)
A megadott email címre NEM kapsz semmilyen DM anyagot.
Harmadik személynek nem adom ki adataidat.
2
A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.