Tartalom
Hatékony felvételi folyamat
Az önéletrajzok és profilok áttekintése órákig tarthat, nem napokig. A toborzáskezelő rendszer javíthatja a toborzási hatékonyságot, és drámaian csökkenti a manuális folyamatokhoz szükséges időt.
A jelölt tapasztalata
A jelöltek rosz tapasztalatai a kezdeti toborzási szakaszban jelentősen ronthatják a cég márkaértékét. Megfigyelhető, hogy azok a jelöltek, akiknek rossz a toborzási tapasztalata, sok negatív szóbeszédet fognak tenni. Megoldást jelenthet a jelöltekkel való kommunikáció javítása, amely személyre szabott automatizált e-mail- és SMS-válaszokkal valósítható meg a jelentkezési folyamat minden egyes szakaszában, integrálva a toborzási rendszerrel vagy RPA által vezérelt chatekkel.
A rossz munkaerő elkerülése
A rossz alkalmazottak első éves fizetésének háromszorosába kerülhetnek a cégeknek, és hatással lehet a csapat általános teljesítményére és termelékenységére. Elkerülése érdekében növelje a jó jelöltek szűrési eszközeinek használatát, amelyek RPA-elemzést, viselkedésértékelést stb. biztosítanak.
Toborzási költségek csökkentése
A cégen belüli munkaerő-kölcsönzés az egyik leghatékonyabb módja ezeknek a költségeknek a csökkentésének, de a megfelelő jelölt felvétele egy idő után növeli a költségeket. A megfelelő toborzási rendszer alkalmazása kritikusan javítja a házon belüli toborzási folyamatot, és összességében csökkenti a toborzási költségeket.
Az Intelligens Automatizálási Eszközeim (RPA)
integrálhatóak és automatizálja a feladatait, megérti az emberi kommunikációt, döntéseket hoz és műveleteket hajt végre. Ez a megoldás bármely üzleti szegmens vagy iparág számára adaptálható és megvalósítható, robotjaim, amelyek e-maileken, dokumentumokon és csevegéseken dolgoznak.
Például
1. Egyik robotom e-mail eszközzel komunikál, amely automatikusan kezel sok bejövő e-mailt. Csökkenti az e-mailek kézi feldolgozására fordított időt. Ez az eszköz drasztikusan csökkenti a válaszidőt napokról percekre, és növeli az alkalmazottak elégedettségét. A szabályok segítségével értelmezi a tartalmat, és feladatokat hajt végre a rendszerben, így értékes időt és erőforrásokat szabadít fel.
2. Másik robotom robotdokumentációs eszközzel kommunikál , amely különféle forrásokból származó dokumentumokat tud feldolgozni, például e-mail mellékleteket, e-mail-feltöltéseket és online mappákat. Képes dokumentumokat osztályozni, információkat kinyerni, továbbítani az érdekelt feleknek, és frissíteni tudja a háttérrendszereket. Az optikai karakterfelismerést (OCR) egyesíti a strukturált és strukturálatlan információk értelmezéséhez, különösen olyan vállalkozások számára, amelyek több órát töltenek a dokumentumok kézi feldolgozásával.
3. Harmadik robotom egy Chatbot, amely segíti a HR-osztályt abban, hogy elérhető legyen az alkalmazottak számára.
Bérszámfejtés könyvelés professzionálisan