Oldal nyomtatása pdf-ben

Törőcsik Norbert

MAGAS PROFIT = minőségi vevők AUTOMATÁN

Magyar vállalkozások vevőszerzője

Cégeknek segítek, termékeik/szolgáltatásaik értékesítésével akik probléma tudatos vevőket szolgálnak ki magas fokon.

Nem vevőket szerzek, PROFITOT adok!

Köszönöm a látogatást !

KI vagyok Én? 📢

EISI.hu

Gyakorlott értékesítő vagyok aki vevőre, megrendelőre, vendégre ÉHES vállalkozásoknak segítek a profitjukat növelni. Milyen eszközökkel tudom ezt elérni? Nagymértékben automatizált lead (érdeklődő) generálással például a levelek “nyomkövetéssel” mennek ki, (így látható kit mikor és mi érdekelte) a CRM/ERP rendszeremben minden információt rögzítek ki, mikor, mit, hogyan stb. A vevőkkel szükséges a folyamatos kapcsolattartás melynek egy része automatizált triggerekkel (automatizált események) történik. Nagy mértékben támaszkodok a telemarketingre. Folyamatosan tovább képzem magamat.

Mi a gondja a vállalkozóknak

Nem igazán tudnak és nem is akarnak foglalkozni a folyamatos vevőszerzéssel mind a régi mind a teljesen új vevők körében. Meghallgatnak szakértőket. “Ezt csináld, azt csináld és akkor garantált a siker!” és mi történik: Semmi. mert minden egyéb napi gondokkal van elfoglalva. Legyen egy felelős, legyen valaki, aki megcsinál mindent. Dumálni én is tudok. De én meg tudom írnia a szöveget, meg tudom csinálni a videót, tudom programozni a szoftvert, megcsinálom az automatizálást.

Jó lenne ha rendszer lenne vállalkozásában?
A folyamatok optimalizálásban közösen gondolkozom Önnel, folyamat ábrákkal segítem Önt a tisztánlátásban ami szervezet fejlesztés egy formája. Rendszerszemléletű gondolkodással segítem. Felhő alapú integrált vállalatirányítási rendszerben dolgozom.

Nehezen látja át az értékesítési folyamatokat cégében?
Segítek, üzleti folyamat modellezéssel átláthatóvá teszem a folyamatokat cégében. Ipari szabvány szerint készítem el a döntéstámogató segítő folyamatábrákat, modelleket. BPMN 2.0 ipari szabvány ISO/IEC 19510:2013 alapján standard jelölésekkel. Mi az a BPMN? (videó Klikk)

Sok profitot kívánok >>>

Sales 3 Uzletkoto

Szeretné ha a profi értékesítője lenne?
Szeretné ha vezetőkkel tárgyalásban gyakorlott munkatárs segítené?
Szeretné ha a komplett értékesítési folyamatot lekezelném?
és mindezt rendszerben.

Magára ismer a mondatokban?

Tele van a hócipőm már ezzel a nyamvadt marketinggel!

Baromira nem akarok ezzel foglalkozni!

Mit akar?

Gondolod:Én ezt akarom a többi nem érdekel.

Mitől nehéz és bonyolult a vevőszerzés?

Mert a vevőket szerezni nagyon drága dolog, főleg Új vevőket. Sok mindent próbáltál már Te is –sok pénzt “bele öltél” – de semmi érdemleges nem történt. Nincs olyan alkalmazottad aki polihisztor tudással rendelkezik: profin kezeli a közösségi oldalakat (facebook stb.), statisztikai szoftvereket magas fokon kezeli, hírdetési rendszereket úgy ismeri,hogy olcsón hirdess, hűségprogram rendszert tud menedzselni programozni, html és/vagy php programozási ismeretekkel rendelkezik, grafikus végzettségel vagy gyakorlattal van ellátva a hirdetésekhez, stb… Vagy van ilyen?

Szenior képzett belkereskedelmi és áruforgalmi szakemberként több mint 10 év értékesítési tapasztalatommal segítek az Új technológiákra nyitott cégeknek, vállalkozásoknak, vállalkozóknak. Teljeskörű értékesítés.


Nehéz Új vevőket találni?
Igen ez az egyik legnehezebb és legdrágább feladat ezért nagyon költség hatékonyan kell végezni, de jó hír összes tudásommal segítek.

Közbeszerzésekben vesz részt?
Közbeszerzési referensi ismereteimmel segítem Önt a közbeszerzési jogszabályok “útvesztőiben”. Államilag elismert bizonyítvánnyal rendelkező közbeszerzési referens vagyok.

Kitartó értékesítőt akar?
Senkinek sincs 100 százalékos üzletkötési aránya, de kitartóan követem a leadokat hunter tipusú értékesítőként.

Bizalmat sugárzó értékesítőt akar?
Az újdonságtól való félelem emberek természetes reakciókja. Így saját magam eladásával már a kezdetektől bizalmat ébresztek.

Az ügyfélnek élményt adó értékesítőt akar?
A profi értékesítő nem egy terméket, hanem egy élményt ad el vagy egy megoldást ad el. Ha a termék szolgáltatás az ügyfél igényeit nem elégíti ki nem lesz üzlet. Élményt adok az ügyfeleinek vevőinek.

Vevőivel folyamatos kapcsolatot tartó értékesítőt akar?
Megkérdezem, milyen volt a szolgáltatás a termék az értékesítés utáni időszakban is bizonyos időközönként. Így erősebb bizalmat ébresztek az ügyfélben.

Profi értékesítőt szeretnék >>>

Mi lehet a megoldás? Van-e? Igen van.vevőszerzésNorbert vagyok, fáradthatatlan, virtuális munkatársakat képezek sikeres vállalkozóknak.. Olyan system kell ami folyamatosan szállítja a megrendeléseket, kommunikál a vevőkkel, automatikusan értesíti őket, folyamatosan Új vevők után kutatt, a vevőknek azt ajánlja amit Ő a legjobban szeretne, visszajelzéseket kér tőle, ajánlásokat kér a Te cégednek, az ajánlatodat a lehető legjobban a vendégedre szabja csak az elkészítéssel és a szállítással kell foglalkozni. (Na jó, ez meg valósítható ugyan de csak bizonyos termékek szolgáltatások esetében.)

Érdekel a dolog! >>>


Tapasztalataim ?

2017 – 2018 -tól – jelenleg
Kerekes&Co Srl.
Esztergakés Kft.
Ferrobi Kft.

Sales representative -ként CNC esztergák, CNC megmunkáló központok, portálmarók, fiber lézerek, hagyományos szerszámgépek stb. marketingje, a megbízó cég ismertségének növelése, termékek értékesítése akár komplex szolgáltatásokat is a megrendelő igénye szerint.

Telemarketing 81 %

Lead generálás 87 %

Termék értékesítés 90 %


2018-
Hasznos Tanács Kft.
EU Balance Kft.
Világfa KKE.

Ügyvitelszervezés. adatmigrálás, központi szerver beállítása, adattisztítás, napi adatmentés.

Adat feldolgozás adatmentés 98 %


2005 – 2016
EISI Kft.
G-T Trans Kft.
Galbács Bt.

A Kft pénzügyeinek intézése. könyvelése, NAV beadványok. Marketing anyagok készítése.

Precizitás 99 %


2006 – 2010
Kelet-Mo. területi képviselő

A Stadler Vosz kft termékeinek értékesítése személyesen. Beltéri és kültéri lépcsők. Érdeklődők generálása, személyes helyszíni felmérés, tanácsadás, ajánlat adás, ellenérték beszedése. Reklamációk kezelése.

Face to Face értékesítés 70 %

Sales 4 Uzletkoto

Gyakorlott munkatársat szeretnék >>>


Tanulmámyaim ?

2017

Közbeszerzési referens végzettség megszerzése
Közbeszerzési pályázatok beadásában segítség a megbízónak és tanácsadás.

2015

Német nyelvtanfolyam
Kezdő szint elérése, mellyel elsősorban egyszerű írásbeli kommunikációmat fejlesztem.

2013

Angol nyelvtanfolyam
Kommunikációs szint elérése, a szükséges kapcsolat tartáshoz. Például kínai stb. egyéb gyártóktól és beszállítóktól közvetlen információ kérése a termékekről.

2010

Business Success Kurzus
Eladás technikai oktatáson vettem részt, több napon keresztül. Például a klasszikus “Miben segíthetek?” megszólítás helyett alkalmazandó technikák megismerése.

1994 – 1996

Pénzügyi szakértő (mérlegképes könyvelő)
Pénzügyminisztérium által regisztrált igazolvánnyal rendelkezem mely alapján teljeskörü könyvelést végezhetek és a gépek értékesítésénél is gazdasági előnyöket tudok mutatni a potenciális vevőknek.

1991-1993

Vállalkozási tervező, statisztikus
Vállalkozások elemzése, tervezése mely elsősorban kereskedelmi vállalkozásokra optimalizált statisztikai elemzési módszerek mellyel javítani lehet a vállalkozás profit termelő képességét.

1989-1991

Belkereskedelmi áruforgalmi szakember
Áruforgalmi és gazdálkodási ismeretek mely a kereskedelemben középvezetői szinten meglévő munkák megoldására használható. Pl hálózati kereskedelmi vezető vagy üzletvezető.

1986 – 1988

Miskolc NME (Gépészmérnöki karon szereztem információkat a műszaki rajz olvasás stb. rejtelmeiről.)


A pénzügyek?

Gyakran találkozom a következő igénnyel jelölje meg fizetési igényét, amit teljesen megértek de alapvető információk nélkül nem tudom megtenni. A döntéshozóktól (cégvezető, ügyvezető, igazgató stb.) a kérek egy előzetes ~ 30 perces telefonos beszélgetést. Ennek kettős előnye van, kiderül ha nem olyan embert keresnek mint én vagy ha a cég hozzáállása nekem nem felel meg, így nem használunk el feleslegesen erőforrásokat úgy mint munkaidő és pénz.
Példa: sokan kérik a hirdetésben: “értékesítési számok elérése”. Ez OK ha feltételek adottak, pl. a cég professzionális és aktív hirdetést végez mellyel érdeklődőket szerez és nem hideg hívással vagy kierőszakolt ügyfél látogatással kellene értékesíteni. Tehát egyszóval az értékesítő szakértői státusztban tud megjelenni. Ehhez elsősorban aktív oktatás szükséges és aktív marketing támogatás.

Az mondhatom hogy a munkám ellentételezése alapvetően függ az elvárt teljesítménytől (pl full értékesítés vagy részleges lásd. a fenti lehetőségeket), munkaidőtől (pl. lehetőség részleges home office) , felelősségvállalástól, esetleges vezetői feladatok végzésétől (pl. projekt manageri feladatok), jelentési kötelezettségemtől (pl excell-word kimutatások gyártása csicsás formában a feladat vagy a megbízó önállóan tudja olvasni a szoftverek által biztosított adatokat), vagyis a komplex munkakörtől és egyéb juttatástól (formája megállapodás kérdése pl barter, cég erőforrásainak használata stb.). Amint a telefonos beszélgetés alkalmával lehetőségem nyílik tájékozódni, nyilatkozni tudok nagy pontossággal.

Beszélgetni akarok szeretnék >>>


Készségeim ?

Számítástechnikai készségeim 89 %

Word/Excell Ismeretem 80 %

CRM/ERP 95 %

Voip ismeret 93 %

Wordpress,PHP, MYSQL 77 %

Vevőszerző szövegírás 91 %

Adwords Facebook 60 %

Angol nyelvismeret 44 %

Orosz 25 %

Német 17 %

Francia

Vezetési ismeret (B kat) 99 %


Mit kell tenni?

Kérjen visszahívást!

Rövid idő választja el attól, hogy megtapasztalja, hogy milyen döbbenetes eredményt tud hozni egy intelligens rendszer!

    Telefonszám (pl.0036301234567) (*)

    A telefonszámot senki másnak Nem adom át.

    Fogadd el ezeket:

    Biztonsági kód >>>

    captcha

    Kérlek ird ide a fenti számokat/betűket:

    Kapcsolat

    Törőcsik Norbert
    mentor&representative
    torocsik.norbert@963.hu
    00 36 (30) 9-6600-10
    Fax 00 36 (62) 211-386
    Map Szentes Hungary
    Budapest +36-1-6333-173
    New York +1-646-5471056
    Munchen +498972101089880
    London +44-208-09959-33
    Austria +43-720-5159-11
    Bucharest +40-215684111
    Roma +39-069-16502-333
    Warso +48-223-825-046

    Kommunikációs csatornák:
    Telefon
    Fax
    Email
    WhatsApp
    WeeChat
    Google Duo
    Skype
    Google Meet

    Sales 2 Uzletkoto
    Helyileg merre keresek innovatív cégeket? Ideálisan; Budapest és Közép- és Kelet-Magyarországon. (Jogosítvány B kategória)

    Rendben, érdekel a dolog. Mennyibe kerül rendszer? Melyek a feltételek?

    Nem árulok “zsákba macskát”:

    Olyan cégek megbízható munkatársa vagyok, akik fejlődésüket hosszútávon akarják megőrizni mindezt fejlett informatikai és szakértői támogatás igénybevételével, a szoftverek csak szakértelemmel tudnak kiemelkedő eredményeket produkálni.

    Garanciáim

    Gyorsaságom garanciája
    Definiált online határidő rendszerrel rendszerrel rendelkezem. (A másik oldaltól is elvárom pl. a telefon visszahívást.)

    Szaktudásom garanciája.
    A legjobb szaktudásom szerint végzem munkámat, szakmailag folyamatosan képzem magamat.

    Precizitássom garanciája.
    Megfelelően és pontosan rögzítem az információkat. Vigyázok a rám bízott eszközökre

    Sales 4 Uzletkoto

    Odafigyelésem garanciája.
    Egyedi odafigyeléssel rendszeres ápolom a vevőkkel a kapcsolatot.

    Naprakészségem garanciája.
    Lehetőségekhez képest folyamatosan figyelemmel kísérem az iparági változásokat.

    Optimalizálásom garanciája.
    A legjobb megoldásokat kutatom, a bevétel minél nagyobb része maradjon annál aki megdolgozott érte.

    Véleményem a jövőről vagy inkább a jelenről?

    A jövőt az ügyfél ügyfélközpontú vállakozások az ügyfélkapcsolatú kereskedelmi vállalkozások jelentik tehát mindenki aki ügyfelekkel kapcsolatban áll. Ez nem újdonság. Ezt mindenki évek óta mondja: a visszatérő vevő a fő-erőssége a vállalkozásoknak a hűség rendszerek (videó Help Klikk) nélkül nem tud lépést tartani hosszú távon a versenytársaival.

    Az vendégek leginkább bizalomból vásárolnak Nálad az ügyfelek bizalmát pedig ajánlásokkal lehet a legkönnyebben elérni. Kérjél ajánlásokat véleményeket az ügyfeleidtől, ha ezt automatán akarod megtenni akkor hűség rendszere van szükséged.

    Mobilra optimalizált megrendelő oldalakra, értékesítő weblapokra van szükség. Miért, mert az ügyfelek egyre többet használják a telefon eszközeiket, általában telefonjukat. A telefonon informálódnak és ezzel együtt a telefonon keresztül rendelnek meg szolgáltatásokat termékeket. Az igazság az, hogy ez nem minden tevékenységre igaz, pl nagy értékű műszaki termékeknél akár évekig kell a kapcsolatot tartani a potenciális vevőkkel.

    A vásárlók megrendelők hetven-kilencven százaléka elhagyja a megrendelő oldalt mielőtt véglegesítené a megrendelését. Nagyon kell figyelni arra, hogy a drága pénzért megszerzett érdeklődőket ne engedje el megrendelés nélkül. Kettő darab megoldása lehetséges a problémának, vagy a kitöltött megrendelőoldal információi alapján küld egy udvarias levelet, hogy véglegesítse a megrendelését (vagy felhívod telefonon és még mást is elad neki) vagy a másik ha érzékeli hogy el akarja hagyni az oldalt egy pop-up ablakban el tudja kérni például az email címet amivel tovább kapcsolatban tud maradni vele.

    Finoman elegáns ügyfélszolgálat nagyon fontos az ügyfeleknek az ügyfelek 70-80 százaléka annál a vállalkozásnál költi el a pénzét, amelyik figyelmesen kiszolgálja őt. (videó Help Klikk) Természetesen tudom mindent megtesz ebben az ügyben, de például tud-e kérdezni a potenciális vásárló vagy a telefonos megrendeléssel foglalkozó munkatársakat oktatja-e folyamatosan az ügyfél kiszolgálásra. Ha nem oktatja őket akkor pénzt veszít.

    És végül de nem utolsó sorban az aranyszabály: Egy új ügyfél megszerzése 7-szer 8-szor többe kerül mintha folyamatosan tartaná kapcsolatot a meglévő ügyfelekkel. Tudom ez nem könnyű de ezért vannak az automatizálási lehetőségek. Az állandó pozitív tapasztalatok alapján az ügyfél hűséges lesz. Informálja ügyfeleit és sok pénzt keresel.

    és a nyilvántartás, az értékesítés 60-70 %-a “papirmunka”

    Az ügyfelek megtartása kritikus, “állati” drága új ügyfeleket szerezni újból és újból …. mindenkire emlékezni mit mondott miben egyeztünk meg, mikor kell hívni, mikor van találkozó, kik dolgoznak cégnél, milyen leveleket küldtem neki….stb.
    (Még nekem is aki minden nap ezt csinálja)

    CRM/ERP rendszert (videó Help Klikk) használok én is nagyban megkönnyíti a munkámat, sok fajta van nekem a biztonság és a minden honnan elérhetőség a fő szempont ezért szerveren saját CRM programot használok.

    Miért nélkülözhetetlen?

    1. Cégeket, szállítókat, stb és azok munkatársairól minden adatot rögzíteni lehet
      • Tudom mint mondanak a munkatársak: Minek ez a hülye..ség csak még több munka!
      • de gondolj bele mi a legnagyobb értéke egy kis és közép vállalatnak, vállalkozásnak?
        • A vállalkozás VEVŐI a legnagyobb értéke (általában)
    2. Előre megírt nyomkövetővel ellátott leveleket lehet vele küldeni, kisebb hírleveleket is.
    3. Napirendet tudsz vele vezetni évekre előre,
    4. de nem akarok mindet leírni szóval sok mindent tud bármelyik ilyen rendszer.

    Érdekel a dolog! >>>

    Help
    NAV aktuális hirei
    • Ráfutásos balesetnél nyújtottak segítséget a pénzügyőrök - 2021-10-22
    • TÁRSULÁSI MEGÁLLAPODÁS egyrészről az Európai Unió, az Európai Atomenergia-közösség és tagállamaik, másrészről Grúzia között - 2021-10-21
    • Az EK kedvezményes származási szabályrendszere - 2021-10-21
      .
    • Jövedéki statisztikák - 2021-10-21
    • AVTOMATA - 2021-10-20
      Adatlap a kezelőszemélyzet nélkül is működni képes automaták üzemeltetéséhez szükséges regisztrációs szám igényléséhez, valamint az automaták üzemeltetésében bekövetkezett változások bejelentéséhez.
    • 2029EUD - 2021-10-20
      A 2020. évben kezdődő üzleti évi társasági adónak, az energiaellátók jövedelemadójának, az innovációs járuléknak, valamint a szakképzési hozzájárulás különbözetének, és a növekedési adóhitelnek a bevallása az előtársaságok, a naptári évtől eltérő üzleti évet választó adózók, valamint a forintról devizára, devizáról forintra, devizáról más devizára áttérő adózók részére Kérjük, használja a legújabb verziót!
    • 2129EUD - 2021-10-20
      A 2021. évben kezdődő üzleti évi társasági adónak, az energiaellátók jövedelemadójának, az innovációs járuléknak, valamint a szakképzési hozzájárulás különbözetének, és a növekedési adóhitelnek a bevallása az előtársaságok, a naptári évtől eltérő üzleti évet választó adózók, valamint a forintról devizára, devizáról forintra, devizáról más devizára áttérő adózók részére Kérjük, használja a legújabb verziót!  
    • 2029 - 2021-10-20
      Bevallás és 2029-A adatszolgáltatás a 2020. évi társasági adóról, az energiaellátók jövedelemadójáról, az innovációs járulékról, illetve a szakképzési hozzájárulásról Kérjük, használja a legújabb verziót!
    • 21T1041 - 2021-10-20
      Bejelentő és változásbejelentő adatlap a munkáltató vagy a kifizető által foglalkoztatott biztosítottak adatairól
    • 17HIPA - 2021-10-20
      Bevallás a helyi iparűzési adóról állandó jellegű iparűzési tevékenység esetén


    2

    Impresszum Adatvédelem AFSZ

    A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás